Refund policy

 

Verzending
Een artikel bestellen uit onze webshop doe je gemakkelijk en snel. Bij al onze producten staat aangegeven wat de levertijd is, dit verschilt tussen de 1 en 2 werkdagen. We sturen je eerst een bevestigingsmail met daarin jouw unieke bestelnummer, eventueel gevolgd door een betaalbevestiging. Zodra jouw bestelling is aangenomen door onze bezorgdienst, krijg je een email met de Track&Trace code.

Retourbeleid Healthy Socks

Bij Healthy Socks hechten we veel waarde aan hygiëne en kwaliteit. Om die reden hanteren we een specifiek retourbeleid voor onze producten. Hieronder vindt u de richtlijnen:

  1. Hygiëneproducten
    Gezien sokken onder hygiëneproducten vallen, kunnen producten die uit hun originele verpakking of verzenddoos zijn gehaald, niet geretourneerd worden. Dit geldt ook voor producten die uit een blauwe verzendzak of andere doos zijn gehaald.

  2. Retourproces
    Wilt u een product retourneren? Neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice via contact@healthysocks.nl. Het is niet toegestaan om producten terug te sturen zonder voorafgaande melding en goedkeuring. Onze medewerkers beoordelen uw verzoek en begeleiden u bij de vervolgstappen.

  3. Track & Trace verplicht
    Bij het terugsturen van een product dient u altijd gebruik te maken van een Track & Trace-code. Deze code moet zorgvuldig bewaard worden totdat de retourzending succesvol is afgehandeld. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor retourzendingen die zonder Track & Trace-code worden verzonden of waarvan de code kwijt is geraakt.

  4. Retourkosten
    De kosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij anders is overeengekomen met onze klantenservice.

We hopen op uw begrip voor ons retourbeleid en doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u vragen of twijfels over een product voordat u bestelt? Neem gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Het Healthy Socks Team