Bestelling & Levering

Betalen

Retouren & Ruilen

Maat & producten

Acties & Aanbiedingen

Voorwaarden & Privacy

Goede doel


Bestelling & Levering 

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen bij ons is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘In winkelmandje' bij de deal die je wilt kopen. Je wordt automatisch doorgestuurd naar je winkelwagentje. Klik daar op 'Veilig afrekenen', vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, PayPal, Bancontact of Creditcard. 

Het is momenteel niet mogelijk om te bestellen via telefoon of e-mail.


Ik woon in het buitenland, kan ik bij jullie bestellen?

Dat kan zeker, dit zal alleen iets langer duren dan de landen in de Benelux. Momenteel bezorgen we voornamelijk in Nederland & België.


Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Uiteraard! Neem dan contact op met ons via ons contactformulier. Wij zullen dit dan zo snel mogelijk oppakken. Het geld zullen wij dan zo snel mogelijk terugstorten op de rekening van herkomst.


Wat zijn de vezendkosten? 

De verzendkosten van bestellingen boven €20 nemen wij voor eigen rekening. Onder de €20 rekenen we een vast bedrag van €2,95 voor verzending binnen de Benelux.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd in Nederland is 1 a 2 werkdagen en in 2 a 3 werkdagen.


Waar vind ik de track & trace code?

De Track & Trace-code van je bestelling vind je in de verzend bevestiging die we je sturen via de e-mail. 


De track & trace-code geeft geen informatie, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Het kan dan tot 24 uur duren voordat het exacte bezorgmoment bekend is.


Betalen

Hoe kan ik betalen? 

Je kunt jouw bestelling op meerdere manieren betalen. Hieronder vind je de drie betaalmethodes die we momenteel ondersteunen.

  • iDeal Creditcard
  • (Mastercard/VISA) 
  • PayPal 

 Helaas is het niet mogelijk om op een andere manier te betalen.

 

Retouren & Ruilen

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Dit is uiteraard mogelijk! Producten kunnen worden terug gestuurd binnen 14 werkdagen na ontvangst. Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Wanneer je een bestelling retourneert betaal je zelf de retourkosten. Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag van ons terug.

Meld ’t ons graag even van tevoren als je een retourzending doet. Dit kan via ons contactformulier.


Ik heb een defect of verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Allereerst natuurlijk onze excuses. Je kunt het beste direct een retouraanvraag doen door contact met ons op te nemen. Dit kan via ons contactformulier.

Je aanvraag wordt binnen maximaal 24 uur in behandeling genomen en wordt naar de volle tevredenheid opgelost!


Ik wil een bestelling retourneren; wat moet ik doen?

Neem in ieder geval eerst contact met ons op voordat je een retourzending doet. Dit kan via een via ons contactformulier.We zullen je vervolgens begeleiden bij ’t doen van de retourzending.

Let er bij ’t retourneren in ieder geval goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product is beschadigd doordat het niet goed verpakt is. Zorg dat het product in gehele originele verpakking retour gestuurd wordt.


Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Indien je geld van ons terugkrijgt, verwerken wij deze terugbetaling binnen 5 werkdagen. Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag van ons terug. Het is afhankelijk van de snelheid van je bank wanneer het geld op je rekening staat. We zullen je in ieder geval altijd op de hoogte houden van de terugbetaling.